Rapportera inlägg

Valt inlägg:

197 Bizon, har du läst min artikel? Där förklarar jag min ståndpunkt. Man får vara lite smidig i internationella sammanhang. Wilks och Jyllandsposten hade inget internationellt ansvar, men det träffade andra, de var två rätt ensamma provokatörer på världscenen. Vi skulle inte gilla Kristusskändningasr här i väst, och det var ett allvarligt brott långt in på 1800-talet. Vi har idag hunnit lite längre, och är mer "bildade" och sekulariserade. Själv kan jag ha en helt annan personlig uppfattning om bilderna och hunden. Men också inse det rätt meningslösa för att skapa yttrandefrihet globalt, tror jag. Det behövs inte så mycket för att starta konflikter i världen ibland, bättre satsa på sådant som öppnar dörrar. Det visste Wilks, och tänk om vi alla skulle hålla på så där? Men det är möjligt jag har fel, vem vet? Vi kanske borde tuta och köra, på ett religiöst plan, som USA militärt i mellersta östern?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?