Valt inlägg:
#185 Hiskeligt vilken frenesi du argumenterar med - du om nu citat//den muslimska världen har högst andel ingenjörer per capita,//sc. Varför verkar dom inte då i sina respektive länder? Är det på grund av att kvaliteten på dessa ingenjörer inte håller de mått som krävs för mer avancerad teknisk utveckling? På vilka grunder förhindrar FN att deras utbildning inte kommer till sin rätt? Jag kan ju berätta för dej att mängder av utbildat folk arbetar i den så kallade muslimska världen med allehanda avancerade projekt - av vilken orsak tror du det sker. En gång o tiden hade bland annat Persien och Turkiet stora universitet och stod för en stor del av den matematiska utvecklingen, men det var länge sedan - när hörde du talas om att någon västeurope sökte sej till någon utbildning i ett muslimskt land - förutom då diverse träningsläger i destruktionssektorn? Och i fråga om vilken opposition mot gud jag snackar om så får du nog lov att läsa inlägget bättre så kanske du förstår. Har du fortfarande några oklarheter så rekommenderar jag dej att precisera dina frågor med sedvanliga citat för att inte orera helt på måfå.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?