Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Exakt. Jag är gammal nog att minnas Ahmed Rami, som fängslades för att han yttrade sig på "fel" sätt. Detta hände inte i Iran, utan här i Sverige. Yttrandefriheten är snarare något som "så-länge-du-inte-säger-något-fel-är-du-fri-att-yttra-dig". Vad menar du med opposition mot Gud? Det finns bara en Gud. Vad för opposition snackar du om? Angående frimurarna finns det de som påstår att organisationen funnits sedan vissa judar vägrade följa profeten Moses frid över honom. Jag tror de, för det verkar vara den rimligaste förklaringen. Och sanningen är att dessa mutade muslimer att kriga mot profeten Muhammed frid över honom. Många muslimer var infiltratörer, precis som al-Qaida idag. Iran och alla andra riktiga islamistiska stater/organisationer/personer tar seriösa allianser på allvar. Ryssland ville hjälpa Iran skaffa kärnkraft, så varför tacka nej när man också vill ha kärnkraft? Ingen dubbelmoral här inte. Inte som i dekadenta väst, där dubbelmoral är viktigare än att bevara seriösa allianser. Saddam Hussein hängde man trots att han var västvärldens marionettdocka. Sionister hänger varandra, för att girighet förblindar deras vänskap. Så är det inte för islamister. Den muslimska världen har koloniserats och ockuperats i flera hundra år. Inte bara är muslimerna kulturellt efterblivna p.g.a. den nya "moderniteten" som västvärlden propagerar via MTV och Hollywood. Trots att den muslimska världen har högst andel ingenjörer per capita, är de förhindrade av FN:s sanktioner och resolutioner. Ett exempel är Boeing som tvingade en libanesisk ingenjör skrota sina hembyggda flygplan, riktiga flygplan i Cessna-klassen. Boeing, och den övriga västvärlden har t.o.m. våldtagit sina egna ideal... kapitalismens ideal, i kampen mot Islam. Så är det. Så du vill att jag ska stötta denna skugga av falskhet vi idag kallar demokrati, yttrandefrihet och religionsfrihet? Iran vågar stå emot denna dubbelmoral, det är just därför amerikanerna och israelerna håller på att få hjärtattacker hela bunten.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?