Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Just det, angående religion. Jag har respekt för religionskritiker, men jag tar inte majoriteten av de på allvar. De flesta religionskritiker har inga argument faktiskt. Allt är bara "men kan vi inte bara avskaffa religion och ha det bra". Nej, det räcker inte som argument. Dock har det visat sig att många religioner är destruktiva då de använder sig av helt korkade resonemang rörande vissa aspekter av livet. Detta gäller dock inte de tre monoteistiska religionerna. När Judendomen och Kristendomen under åren infiltrerats av Satansdyrkare är det bara Islam som representerar Guds sanna ord och budskap till denna värld. Idag pågår ett krig om Islam. Satansdyrkarna, alltså frimurare eller sionister vill infiltrera Islam så att de kan kontrollera den. Därför lät de skapa wahhabismen och under senare år al-Qaida. Korruptionen i arabregimerna är beviset på denna infiltration. Dock har ett nytt muslimskt land växt upp under de senaste 30 åren. Ett land som motsatt sig denna konspiration. Ni får gärna gissa vilket detta land är. Därför anser jag att alla som kritiserar detta land utan hänsyn springer sionisternas ärenden. Till slut är allt religioner. Då religioner representerar livsstilar och livsåskådningar hör även politiska ideologier till den kategorin. Evolutionsteorin är också en form av en religion. Googla på "ancient giants" så förstår ni detta perfekt... hoppas jag. Evolutionisterna har uteslutit de jättelika människorna från tidig historia bara för att det strider mot teorin. De gör det för en anledning, för att inte krossas av sanningen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?