Valt inlägg:
Det är intressant att en diskussion om varför vissa människor inte har något bättre för sig än att delta i korståget mot Iran senare blir till en diskussion om vad som är bra i västvärlden. Jag misstänker att argumenten börjar sina. Annars hade du väl kunnat rättfärdiga korståget? Men de bra sakerna. Vilka är de? Jag tycker att det är bra att folk fortfarande har medmänsklighet trots de hårdföra ideologierna som dominerar deras värld. Det var faktiskt väldigt kul att se folkmassorna protestera mot det israeliska statsprojektet kort efter massakern på Mavi Marmara-fartyget i Medelhavet. Det måste innebära att det finns västerlänningar, såsom muslimer, upplever att det räcker nu. Sådant behövs. Jag vill gärna att du också försöker hitta något som är bra med Iran. Bara för att göra diskussionen lite mer intressant, då du tycker att den är tråkig...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?