Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ibrahim #148 På din fråga om jag vill utmana din tro utan att ens erkänna brister i min, eller i mitt vetande kan jag bara säga att jag gärna erkänner mina brister och byter ut dessa mot mer sann uppfattning då något sådant dyker upp. Nu är det inte så att jag uppfattat det du försökt bidra med som varken nytt eller sant. Däremot har jag noterat att du inte tar emot någonting av resonemang ens då de sammanfaller med dina egna föreställningar om rätt och fel. Totalt sett är du en i längden tämligen tråkig diskussionspartner förutom att det varit lite smått informerande med just ditt islamistiska perspektiv. Dock kunde det vara på sin plats att du öppnar dej för människor som har en viss samsyn med dej, om inte över hela linjen så i alla fall då så är fallet. Sedan kan det vara tämligen tröttande att höra din kverulans i fråga om hur fel precis allt är i det land och den världsdel som ger skydd åt mängder med människor som råkat illa ut, antingen på grund av politiska eller religiösa motsättningar och många med samma religiösa övertygelse som du - därmed inte sagt att allt är bra för det är det ju inte, men kan du nämna något? Det vore kul att höra vad det i så fall skulle vara.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?