Valt inlägg:
Right, det är jag som har fel. Bara du har rätt att avfärda saker och ting som "konspirationsteorier". Jag har ingen mänsklig rätt att göra detsamma. Inte sant? Det är ju så det är. Muslimer degraderas p.g.a. sina livsåskådningar, så länge de inte kvalificerar sig som "moderata muslimer". Nej, en "moderat" muslim som syndar ger man tummen upp. Men alla andra muslimerna, aja baja. Apropå avrättningar av Israelspionerna i Libanon har jag följt nyheterna med stort intresse. Och det verkar vara så att stödet för dödsstraff för grova brott växer i Libanon. Libanon må ha europeiska element, men liberalismen verkar vara saknad där borta. Och så är det för att liberalismens utopi är inget mer än bara utopi. Det finns massvis med kriminella typer som begår brott efter brott, vare sig du straffar eller belönar de. Därför finner många människor dödsstraffet som ett sätt att eliminera denna Sjukdom... Men kritiken mot Iran handlar inte om deras bestraffningsmetoder. Det handlar om Irans kritik mot Israel. Och Irans stöd till det palestinska folket. Alla människor och länder som stöttar palestinierna verkar vara föremål för liberalismen, dess offermentalitet och dess hänsynslösa kategorisering av mänskligheten. Det gör den. Och apropå frimurarna, vars existens du fortfarande ignorerar tycker jag att du ska börja med att studera Bilderberggruppen. När 125 mäktiga personer träffas bakom dragna gardiner varje år för att planera mänsklighetens framtid har jag och alla andra människor all rätt att tro på deras existens utan att behöva möta denna hånande attityden. Vad är syftet med demokratin, om våra ledare planerar vår framtid i det fördolda? Tänk på det du. Tänker du våga utmana min tro utan att ens erkänna brister i din tro?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?