Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon, var är din kritik mot avrättningar i Kina, USA och även i Libanon? Du vet väl att Libanon dömer Israelspioner till döden? Saken är att du och alla andra låtsas-demokrater inte bryr er om dödsstraff i andra länder. Ni bryr er bara om Iran, och jag har redan förklarat varför det är så. Det finns ingen global samordning i vad gäller dödsstraff. Alla stater har fortfarande sin suveräna rätt att bestämma över vad som ska gälla inom deras territorier. Sverige kan idag gå ut ur EU och ge FN fingret, om politikerna och folket önskar det. Varken EU eller FN kan hindra det, för de har ingen egentlig makt. Att USA och Israel styr vår planet i enlighet med sina egna principer är ett bevis på det. Jag tycker att du svamlar angående frimurarna. Jag tänker inte diskutera det om du ens nämner islamism. Hetsen mot islamism är en skapelse av sionisterna, så det är irrelevant att beskylla politiskt aktiva muslimer för några Satansdyrkande galningar. Återigen vill jag påminna mina läsare av kommentarer och artiklar att det pågår ett krig mellan Islam och sionisterna. Att tala om "maktbegär" är att vara ignorant, för man missar bilden av vad som verkligen pågår. Att du tror att många människor enbart söker makt är ganska intressant, då de flesta människor idag är religiösa och därför tror på någon/några de inte sett. Maktbegär tillhör bara en minoritet av mänskligheten. Att tillskriva den till en majoritet är att vara ignorant. Att dessutom tala i ideologiska tungor är ännu mer ignorant. Allt är inte ideologiskt betingat. Låt mig påminna dig om att du lever i profeten Mohammeds frid över honom era. Det är hans tid, och inte några sekulära ideologiers tid. Jag känner att du tycker om att vilseleda dig själv och andra som läser dina kommentarer. Historien är inte 200 år gammal, utan betydligt mer än så. Allt har inte konstaterats inom de senaste 200 åren, utan mycket även tidigare än så. Och det mesta du talar om har manipulerats av samma grupp människor du försöker ignorera som mest. Inte för att börja tala om hur frimurarna skapade "evolutionsteorin", och drog igång massvis med bedrägerier som ej kan jämföras med tidigare mänskliga bedrägerier.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?