Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon #134. Du förstår fortfarande inte min kritik. Det handlar inte om att skydda några barn. I alla fall inte för eliten. Sverige har blivit nästintill en stalinistisk regim som bestämmer vilka regler ska gälla i hemmen, samtidigt när denna elit självt utropar sig till världens härskare - och fördömer andra länders rätt till självbestämmande. Alla stater ska ha rätten att bestraffa kriminella, men inga stater ska ha någon rätt att bestraffa föräldrar p.g.a. rykten och/eller fördomar. När Iran avrättade huliganerna från fjolårets våldsamheter kritiserade västvärlden beslutet. Varför det? De huliganerna angrep oskyldiga människor på gatorna. De försökte också genomföra en statskupp, vilket är väldigt allvarligt. Tänk om någon försökte göra detsamma här i Sverige?.. Varför tror du att "dö-i ett-öken-modellen" är bättre att använda i kriget mot Islam? Nej, så enkelt är det inte. Särskilt när man påstår sig stå för demokrati och frihet. I stället pågår kriget mot Islam i det fördolda. De flesta människor ser inte det, därav den lyckade operationen. När 1,5 miljoner palestinier lider i Gaza-remsan, håller Israelprojektet på att kollapsa. Hur tror du världen skulle se ut, om 1,5 miljarder muslimer led på samma sätt? Det skulle innebära slutet för dagens maktelit. Men makteliten använder istället "Fitna" i kriget mot Islam, splittring. Det är deras bästa metod. I Irak är det mellan shiia och sunnimuslimer. I Palestina mellan Hamas och Fatah. I Libanon först mellan kristna och muslimer, senare mellan shiia och sunnimuslimer. I Iran mellan regimen och pro-sionister. Man rekryterar "moderata muslimer" i västvärlden i syfte att skapa muslimskt stöd till statsprojektet Israel, och för att skapa grogrund för konflikt i den muslimska världen. Det sista världen vill se är fler koncentrationsläger... Den dominerande ideologien i Saudi Arabien är wahhabismen, en 200-årig sekt som är allierade med sionisterna och frimurarna i väst. Talibanerna är också wahhabiter. Där finner du relationerna mellan de. Saudierna har startat ett krig mot Iran och alla antisionister i Libanon, Syrien, Irak och Palestina m.fl. Jag känner att jag har förklarat det mycket väl i min artikel från 12:e juni, vilket jag länkade till igår. Svenska, och övriga europeiska massmedier har allierat sig med Saudi Arabien, vilket deras samarbete med den saudiska TV-kanalen al-Arabiyya tydligt visar. Al-Arabiyya deltar i samma smutskastningskampanj mot Iran och söker en konflikt mellan araber och perser, när de flesta araber egentligen är på Irans sida. De flesta arabstater är korrupta p.g.a. saudiernas politiska inflytande, vilket förklarar avsaknaden av sharia lagarna och Islam i dessa länder. Men i Iran spirar Islam, vilket den större delen av världen verkar vara rädd för. Därför intensifieras samarbetet med Saudi Arabien än mer. Vad vi i Sverige bör göra är att sluta samarbeta med dessa korrupta ledare och samarbeta med Iran istället. Den Islamiska republiken är inte en perfekt stat, men den är närmast av alla idag. I dagens värld finns det bara två nationaliteter kvar, palestinier och israeler. Man bör välja vilken man vill tillhöra med stor omsorg.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?