Rapportera inlägg

Valt inlägg:

:- Ombudet #109 Ja lite humor kan hjälpa ibland. Jag har sökt just det jobbet och du må tro att gud garvade!! Jasså "Hem" är ännu ett namn att lägga på minnet - könsneutralt och bra. Och alla har väl någon gång längtat "hem" :- Hems budskap påminner rätt mycket om det så kallade kärleksbudet och är i all sin enkelhet det enda som behövs som rättesnöre för vårt dagliga umgänge med vem det vara må. Sedan blir jag lite besviken - menar du att Hem är av samma skrot och korn som den judiska grundföreställningen om gud som både kristendom och islam anslutit sej till. Sa han verkligen "Om ni inte skärper till er snart jordlingar så blir jag tvungen att avsluta det här experimentet" alltså samma gamla vanliga visa - syndaflod och hot. Kan du hälsa din Hem från mej att hen inte behöver besvära sej med flera massmord - den saken sköter vi så bra själva. Däremot är det på tiden med en mer konkret presentation av Hem i egen person och en redogörelse för vad "experiment" syftar till - det är just ingen lek att vara försöksdjur åt en så frånvarande experimentator - att sedan experimentet redan från början var dömt att skapa ett helvete beror framför allt på detta infama infall att krydda skapelsen med ätandets förbannelse. Kan tänka mej att just den biten inte är något Hem känner sej så stolt över, men beträffande estetik och därmed förbunden erotik kan jag inte annat än buga mej.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?