Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Märkligt nog så är det bara kvinnans grova brott och är det så att du anser att hon ska stenas till döds för detta så har du femhundra år kvar till oss andra och mot den bakgrunden är jag rädd att jag inte kan ta nåt du skriver på allvar.// Som svensk så ska jag absolut lägga näsan i blöt varhelst jag ser en människa misshandlas och fara illa. Det är för en humanist fullständigt självklart och jag beklagar att jag inte kan räkna in de s.k gudsmännen i Teheran i humanisternas skara. De är onda gamla förskrumpna män som låter sin egen senilitet och genuina elakhet vara ledstjärna för hur de styr en nation. Ett styre som grundas på skräck och terror. Är er gud en skräck och terrorgud så handlar de riktigt, är han inte det så må dom brinna för evigt i den helveteseld de kristna talar så mycket om. Någon frid över dessa män finns inte och om även Allah är en god gud så förbannar han dessa dårars sätt att tolka hans ord och så gör även hans profet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?