Valt inlägg:
Bizon. Som muslim måste man följa regler. De du snackar om är terrorister och är kriminella. Nej, man är och bör inte accepteras som trogen muslim om man mördar människor, även om man tror att detta leder till paradiset. Vill man komma till paradiset bör man läsa Koranen för att få det klargjort. De som spränger sig i luften bland oskyldiga människor är korrupta terrorister finansierade av den nuvarande makteliten, d.v.s sionisterna. Tar du en funderare kring vilka det är som stöttar talibanerna saudierna inser du fort att västvärlden köper saudisk olja för att finansiera terrordåd mot muslimer i bl.a. Irak och Pakistan. Dessa korrupta saudier tillhör makteliten, och såvitt jag vet kallar de sig muslimer. Alla muslimer är egentligen inte trogna muslimer... Sharia lagarna fungerade i den muslimska världen i 1000 år, tills de sekulära tankekrafterna tog över p.g.a. koloniseringen. Denna nästintill perfektion detta Gudomliga systemet frambringade kan jämföras med övriga system, men historiker vägrar göra det. I stället försöker man fördöma detta system från ett säkert avstånd, genom att låta bli att uppmärksamma alla aspekter av systemet.
Frihet kan vara många saker. Många människor idag har för sig att frihet garanteras enbart av en viss sorts stat. De har fel. Alla människor har frihet, även nordkoreanerna. Det gäller att använda denna frihet på rätt sätt. De kan vilken dag som helst organisera sig och bekämpa det förtryck de upplever. Men de kanske upplever att de är fria, på samma sätt som västerlänningar upplever sig som fria. En falsk upplevelse av frihet försvagar ens styrka, och stärker tyrannen. Det är verkligheten i västvärlden idag. Vi har visserligen rätt mycket frihet att uttrycka oss, jämfört med andra länder. Men idag sitter ganska många personer i fängelse för påstådd hets mot folkgrupp och antisemitism. Frågan är; hur fria är vi egentligen?
Angående kopplingen mellan "demokrater" och Satansdyrkare känner jag att jag var tillräckligt tydlig. Men för att underlätta det ännu mer kan jag säga att dessa Satansdyrkare tagit många former under åren. De kontrollerade kungadömen i Europa under medeltiden. De kontrollerade sedan övergången till demokratiska system. Visserligen har demokratiseringen till viss del berott på den vanlige medborgarens strävan efter frihet, vilket i sig beror på avsaknaden av Islam, men dessa sionister har haft demokratisering som agenda vad gäller deras stöd till demoraliseringen av hela kontinenten. De sekulära tankekrafterna är sionisternas.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?