Valt inlägg:
108, o vet du vad det värsta är? Det är att man sedan har mage att påstå att man utför guds vilja! Ursäkta franskan men vilket skitsnack och vilken skenhelighet. Tror ett gäng skäggiga gubbar kan se sig nånstans där det är mörkt efter att få vistas i nåt paradis när det är så dags och jag skulle verkligen gilla att se deras förvånade miner när dom upptäcker den otrogne hund och ateist som sköter stället dom kommer till! Jag har sökt just det jobbet och du må tro att gud garvade!! Hem har faktiskt massor av humor vilket hem sa att det var en förutsättning för att stå ut med alla kufiska små dårar som vinglar runt på vår planet och inom olika religioner och inom deras olika inriktningar, sprider det dom anser vara hems budskap.// Hems budskap är egentligen skitenkelt och lyder ungefär så här: Gör mot andra det ni vill att dom ska göra mot er. Den som är utan skuld kastar den första stenen och slutligen sa hem nåt som jag tyckte lät ungefär som: Om ni inte skärper till er snart jordlingar så blir jag tvungen att avsluta det här experimentet, har liksom ett helt universum som ska skötas. Som tur är så tar frugan hand om hälften.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?