Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Banestyrelsen. Det finns människor vars jobb i detta liv är att begå fel. Inga lagsystem kan sätta stopp för det beteendet. Alla människor vet att det är dåligt att ta droger, men vissa gör det ändå. Alla vet att det är fel att mörda, men vissa gör det ändå. Det är just därför helvetet finns, för att bestraffa de och vissa den rätta vägen. Så enkelt är det. Angående Iran anser jag att du har lurats av sådana sorters människor, lögnare som vet att de ljuger. Iran är inte det perfekta landet, men kvalificerar där bäst av alla. Ett land som har sharia lagar och söker Källan inom Islam gör det bäst. Nu talar jag inte om wahhabiter, som gör detsamma. De söker egentligen bara mer dollars. Men du förstår säkert... De människor som tror att Iran kommer att följa västvärldens krav har fel. Västvärlden har inget att köpa med. En ny världsordning tar form, inte frimurarnas världsordning men profeten Jesus frid över honom världsordning. När världen är mogen nog är det han som kommer att leda den. Och det är världen snart. Jag anser att västerlänningar inte är kvalificerade att tala om mänskliga rättigheter. Tänk på statsprojektet Israel. Nämn gärna ett land som har begått fler brott i liberalismens namn.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?