Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon. Seriöst, jag förstår mig inte på din paranoia. Kan vi ignorera fanatikerna för en stund? Och vad "självtänkande" med religion att göra? Såvitt jag ser, tror icke-religiösa mer på UFO:s och liknande. Låt oss inte heller tala om New age-rörelsen, som i sig är också en religion. Det är snarare Gudsförnekare som har svårt att tänka kritiskt, då de indoktrinerats att förneka Hans existens utan att fråga sig "varför". Det finns även de som förväntar sig av Gud att bota alla sjukdomar och göra alla stenrika. Fattar de inte helt enkelt att livet är ett test? Nej, det gör de inte, och det för en anledning, d.v.s. de kan inte tänka kritiskt. Jag tänker inte fortsätta diskussion om något annat. Du förvränger och vrider allt så som det passar dig. Jag har aldrig haft lust att propagera för något. Jag vill bara att folk vet att det finns andra livsstilar, och att även muslimer har rätt att få utöva sin religion i frihet. Det är mitt mål. Jag ser sådana diskussioner som löjliga och helt enkelt slöseri med tid. Allah skriver klart och tydligt i Koranen att det finns människor som, trots all bevis, förnekar sanningen. Det får man leva med. Även du.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?