Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon #80. Nej Bizon, alla människor är inte lika galna som du och dina nya vänner här i debatten. Alla människor utnyttjar inte Gud till egna, personliga syften här på Jorden. Det gör dock ett fåtal människor, och jag är övertygad om att det är dessa som är de mest hatade typerna. Att "oroa" sig över tusenåriga religioner är paranoia, särskilt med tanke på att religiöst motiverade folkmord inte kan jämföras med ideologiskt motiverade folkmord i antal och satanism. Jag avskyr fanatiker lika mycket som du gör, men jag korsfäster inte religionerna p.g.a. några idioters beteende. Och jag tänker definitivt inte ställa mig emot den Islamiska republiken Iran för att de valt en livsstil som går emot dina principer. Jag tänker inte gör det för att Iran är sionismens fiende. Och som jag ser det, är det nästan allt man behöver veta i dagens värld. Vet du att sionister har stöttat de allra värsta diktaturerna och tyrannerna genom årtusendena? Om inte, läs på. Det var faktiskt sionisterna som låg bakom den bolsjevikiska revolutionen 1917 och Hitlers makttillträde 1933. http://www.real-debt-elimination.com/real_freedom/Propaganda/New_World_Order/transfer_agreement_between_zionists_and_nazis.htm Jag som svenskfödd upplever en form av mani vad gäller Gud. Svenskar måste vara de som är mest rädda för religionerna. Jag är inte förvånad, sionisterna har i princip skrivit svensk historia sedan 1800-talet. Dessutom är mitt tips till dig att inte tro på svenska massmedier. Aldrig. Västvärldens massmedier är världens mäktigaste propagandamaskin i människans historia, och den riktar sig på religionskritik, i synnerhet Islamkritik. Satans verk är västvärldens massmedier...och Charles Darwin. Återigen, se gärna dokumentärfilmen "The arrivals". http://wakeupproject.com/VList.asp?Series1&Video91 Skriv inget här förrän du åtminstone sett de första 8-10 delarna. Jag har lärt mig under mina år att Satan existerar av en enda anledning - att visa troende människor de misstag som kan begås utan att själva behöva begå misstagen. Din kritik syftar endast till att visa mig de fel du begår. Det är just därför Gud har skapat Gudsförnekare. Gud fungerar på ett sätt vi inte riktigt förstår. Men det är därför jag avvisar de felande på detta sätt. Att vissa "muslimer" skriker Allahu Akbar när de mördar vilket är ett brott i Islam visar bara på hur fel den "intelligenta" människan kan begå, trots att vi alla innerst inne vet att Gud existerar, och att Han dömer oss. Men det är synd att andra "intelligenta" människor inte ens förstår denna simpla sak.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?