Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon #67. Du verkar seriöst ha för dig att alla religioner kontrolleras av psykopater som söker världsherravälde genom tvång. Kan du då förklara varför vi haft bara två världskrig, båda som inget har med religion att göra? Det är en form av paranoia att tala om något som ej existerar. Visserligen finns det psykopater som vill dominera och styra, men sådana personer kommer och går. Dessutom finns det alltid folk som slår tillbaka, och dessa är nästan alltid fler. Angående muslimska bestraffningsmetoder kan jag lugnt säga att de har fungerat mycket väl mot brottslighet. Jag är ganska övertygad om att västvärlden upplever att de är avundsjuka på hur väl muslimska metoder fungerar. Det förklarar kritiken mot dessa metoder... som för övrigt även västerlänningar använde tills liberalismens mörka tidsålder kom. Profeter besökte alla civilisationer, vilket står klart och tydligt i Koranen. Allah utelämnade inte en enda civilisation. Jag är övertygad om att Buddha var en profet sänd till Jorden av Allah. Men alla människor har olika sätt att tolka saker och ting. I Mellanöstern fortsatte dessa att vara profeter, medan buddister såg de som "gudar". Precis som för 1400 år sedan är det många människor som konverterar till Islam idag. När antalet muslimer ökar, behövs det fler moskéer. Ganska förståeligt. Tråkigt nog blir vissa rädda. Det verkar vara så att du inte är lika orolig över att mordiska politiska ideologier har bränt ner vår värld i några hundra år nu... Jag gör precis tvärtemot vad sionister gör. Hatar de Iran, så stöttar jag Iran. Så enkelt är det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?