Valt inlägg:
Intressant att många tror att jag är en SD:are som spelar "en arg man vid namn Ibrahim". Nej då, jag föddes i Örnsköldsvik och har föräldrar med libanesisk ursprung. Anledningen till att jag inte skriver mitt fullständiga namn är för att slippa spammejl. Jag korrekturläser mina inlägg innan jag skickar in de i syfte att slippa pinsamma skrivfel. Att jag skulle ha "extrema" åsikter håller jag inte med om. Det är snarare tvärtom. Man kan inte vara extrem om man följer Skaparens order. Man är extrem om man trots all bevis på Skaparens existens förnekar Hans existens. Någon talade också om Sharia lagarna. Jag är inte för att Sharia lagar ska implementeras här i Sverige. Om mer än 50 av svenskarna vill ha Sharia lagarna kommer jag givetvis arbeta för att de implementeras. Men så är det inte idag. Dessutom är svensk lagstiftning ändå baserad på kristendomen, som är väldigt lik Islam. Dock gäller det inte svensk familje- och alkoholpolitik, som går tvärt emot islamiska principer...
Bizon #63.
Sionister har sedan profeten Solomons frid över honom varit emot Gud. De höll på med svart magi och försökte ta kontakt med demoner. Det gör frimurarna än idag, och frimurarna är egentligen sionister. Wafa Sultan är ett typisk exempel på en person som valt att förneka Gud för att i stället arbeta emot Honom. Varför gör hon det? För att det är "kul"? Givetvis inte. De som arbetar vid Satans sida i syfte att sprida förvirring i världen gör det för pengar, makt och kändisskap. Jag gissar på att hon gör det för pengarna. Jag tycker att alla människor bör se dokumentärfilmen "The Arrivals". Den är lång 8 timmar, men förklarar i princip allt. Den förklarar relationerna mellan sionisterna och frimurarna, och mellan frimurarna och Satan. Den förklarar också hur Satans frestelser ser ut i det verkliga livet.
Jag förstår inte varför du tycker att det är fel att stena och straffa kriminella? Stening är nog lite för känsligt, så det kan diskuteras i fortsättningen. Men det är intressant att du tycker att enbart "det sekulariserade väst" har rätten att bestraffa kriminella. Det är tyvärr du som är hjärntvättad, för att du inte insett att profeten Muhammed frid över honom av många anses ha världens starkaste personlighet. Det är av Gud ett mirakel att vår siste profet lämnar så starka minnen av sig till världen. Det handlar inte om att en religion lägger beslag på "den siste profeten" utan snarare för att ingen människa lyckats lura världen med att han "själv är profet" för egen vinning just för att Gud verkligen vill att vi som lever 1400 år senare ska veta att den siste profeten hette Muhammed. Jag har en fråga till dig. Är du rädd för Islam? Varför då? Har Islam skadat dig? Det finns ingen anledning att vara rädd för Islam, såvida man inte är en Satansdyrkare. Jag tror inte att du dyrkar Satan. Därför förstår jag inte varför du är rädd. Men jag misstänker att du har låtit dig manipuleras att tro att det finns muslimer som söker världsherravälde. Hur kan det vara så, om muslimer bara tänker på livet efter detta, d.v.s. paradiset? Tänk på det du.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?