Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Att människor 1400 år senare fortfarande bekämpar Islam och konstigt nog uppskattar Wafa Sultan är galenskap. Hur kan man uppskatta en människa som spottar på Sanningen? Bara vilsna människor gör det. Nej, jag tar inte sådana människor på allvar. Det gör jag verkligen inte. Jag tar inte heller folk på allvar när de fördömer Iran just för att iranierna valt Sanningen före dekadens, terror och hyckleri på högsta nivå! Den muslimska kvinnan är den friaste på planeten idag. Den som insett detta, har också insett hur världen verkligen fungerar. Att muslimska kvinnor inte lever i enlighet med europeiska regler gör de inte mindre värda. I mina ögon och hos de allra flesta muslimer är detta bevis på att den muslimska kvinnan fortfarande behåller sin heder och ära, och att det är européerna och västerlänningarna som darrar av rädsla och ideologisk förvirring. Ni får gärna klaga på hur vi muslimska män behandlar våra kvinnor. Vi troende muslimer behandlar våra kvinnor som profeten Muhammed frid över honom sa till oss att göra. Glöm inte att vi lever i hans era. Han är ju den siste profeten, alltså den siste personen som sänder ner Allahs budskap till jorden. Allahs vilja är lag, och Muhammeds lagar är våra lagar. De dekadenta ideologierna från Europas 1600-tal påverkar inte oss.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?