Valt inlägg:
Ibrahim #46 Du har logik som en sopborste citera//Splittring gynnar bara Islams fiender, och de som talar om splittring gynnar enbart Islams fiender.//sc. Nej de som talar om de faktiska omständigheterna gynnar enbart sanningen. Jag har lagt märke till att mycket av dina resonemang bygger på den så kallade strutsretoriken, dvs att inte vilja se hur det är och att anklaga oliktänkare i stället för att diskutera sakfrågan - ta en liten titt på din israel och sionistretorik. Det är väl fullständigt självklart att man ska kunna kritisera eller bifalla det som görs och det oavsett om det är israeler/judar/muslimer/kristna eller andra idealister eller stater som gör det................Förövrigt kan jag inte annat än instämma i #47 - har även som J varit väl mottagen av muslimska människor som i stundens gemenskap låtit det religiösa vara vad det egentligen borde vara "en privatsak" - men jag har också sett hur religionens makt verkar - i Attlasbergen på en kamelmarknad kallade ett gammalt långskägg till sej de ynglingar som intresserade sej för mycket för mej och mina vänner och använde oss som varnande exempel en en spontan predikan. Kort därefter blev jag bjuden 80 kameler för en mitt attraktiva resesällskap, senare mor till tre av mina barn.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?