Valt inlägg:
Du anar inte hur många personer jag debatterat med påstått att religiösa ledare bara söker makt och rikedomar. Det måste vara den vanliga konspirationsteorin misstänker jag. Varför skulle en religiös ledare, som studerat sin religion i många årtionde och därför sannolikt fått nära band med sin Gud vilja söka världsliga rikedomar? Alla judar, kristna och muslimer tror på ett liv efter detta, där belöningen är paradiset. Paradiset är bättre än allt på denna jord, så varför söka världsliga rikedomar då? Därför är denna teori bara en konspirationsteori...
Såvitt jag vet och hört bor det omkring en halv miljon muslimer i Sverige idag. Vissa är religiösa och troende, andra inte. Men hur har detta lett till något problem? Du påstår att muslimer för Islam till Sverige. Hur gör de det? Förde inte den första muslimska immigranten Islam till Sverige? Islam har funnits i Sverige i många år nu. Hur många vet jag inte, men jag ser inga som helst problem. Religionsfriheten har bara gynnat toleransen och respekten mellan de olika religiösa grupperna i landet. Extremismen gynnas inte av friheten, då extremister söker våldsamma konflikter. Angående extremister ska ALLA svenskar bekämpa den. Även muslimerna ska bekämpa den. De allra värsta extremisterna i Sverige idag är sionisterna och wahhabiterna. Wahhabiterna sprider en vriden syn på Islam medan sionisterna mixar den med våld. De allra flesta muslimer vet att de lever i ett icke-muslimskt land, och de vet att de måste bete sig exceptionellt bra för att visa den goda sidan av Islam. När man är på besök i någon annans hem måste man vara extra noggrann med hur man beter sig. Jag förväntar mig att alla muslimer vet detta.
Jag upplever inte att jag är hotad av vare sig judar eller kristna. Jag känner mig hotad av extrema typer av sekularister, de som med tvång försöker knuffa undan Gudstroende människor. Det är de som är det yttersta hotet mot mänskligheten anser jag. Jag har märkt att det finns två typer av sionister, de Gudstroende och de sekulära. Vissa av de sekulära dyrkar Satan, därav frimurarna och Illuminati. De Gudstroende sionisterna har tappat makt under de senaste 50-60 åren medan de sekulära stärkt sitt grepp, och därför lyckats sprida mer död och elände. Det är just antireligiositeten som gjort 1900-talet till mänsklighetens allra värsta mardröm. Ta den Bolsjevistiska revolutionen 1917 som ett exempel...
De bästa ledarna idag är just de religiösa ledarna. Jag ser att starka islamistiska ledare kommer att krossa de verkliga extremisterna, de som verkligen ligger bakom eländet idag. Västvärlden som blivit korrumperat klarar inte av att göra det jobbet. Västerlänningar kan inte längre skilja rätt från fel. Allmänt talat. Korruption handlar inte om kohandel eller sånt. Korruption handlar om att europeiska politiker tillåter en snäv utbildning av sina egna barn. Det är så det är.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?