Valt inlägg:
Moderaten #30 Jaså har Reinfeldt förstått det - vet di inte att moderaterna har en islamist på sin riksdagslista. Och hur är det med alliansens jämställdhetsminister Nyamko Sabuni - jag känner inte henne men jag har för mej att hon räknar in sej som muslim,,, fast jag kan ju ha fel,,, hur som så får vi nog drass med allehanda religiöst färgade personer tills religionerna i allmänhet går sta och självdör vilket troligen är det ända sett på vilket en religion kan förpassas till glömskan - försöker man bekämpa den med till exempel logiska argument eller bara den lilla reflektionen att en värld som ser ut som den vi lever i omöjligen kan ha en god gud som upphov - möjligen en utstuderat ondskefull djävul. Dock,,, försöker man bekämpa en religion med aldrig så välgrundade argument blir den trots det bara starkare. Det är som om tros anhängare riktigt ber om att få bli martyr.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?