Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Och vad har du för bevis? Vad har andra Iran-kritiker för bevis? Var var ni "demokrati-älskare" när saudierna mutade hundra tusentals libaneser i parlamentsvalet i landet bara 5 dagar innan valet i Iran? Var var ni "frihetsälskare" när några militärer med hjälp från CIA genomförde en statskupp i Honduras bara ett par veckor efter valet i Iran? Nej, de allra flesta skiter i vad som händer i övriga världen. Givetvis finns det de som "fördömer" Israel, men var är sanktionerna mot Israel? Iran utsätts för sanktioner för kärnvapen som inte finns, medan Israel slipper när den har kärnvapen. Det är inte demokrati som styr vår värld, utan en pro-sionistisk maktelit, vilket du stärker när du blint kritiserar Iran utan några som helst bevis. Svenska kvinnor, och övriga kvinnor i västvärlden är inte så fria som du tror. De utsätts ständigt för fördomar om hur kvinnor bör och ska se ut. Iranska kvinnor uppmanas fly från islamiska ideal till korrupta ideal i västvärlden. Islamiska ideal försvarar åtminstone kvinnan, på samma sätt som profeten Muhammed frid över honom försvarade kvinnan. Här i väst indoktrinerar man kvinnor så att de inte längre förstår vad frihet verkligen är. Faktum är att väldigt få vet vad frihet är. Vet du vad frihet är? I Islam är föräldrarna förpliktigade att låta sina barn bestämma vilka de vill gifta sig med. Om deras barn har valt en partner som föräldrarna också vill kan man knappt kalla det "bortgifte", men här i Sverige kallar man det så ändå. Här i Sverige anser man att föräldrarna inte ska lägga sig i. I den muslimska världen bör föräldrarna lägga sig i, eftersom de är förpliktigade att se till sina barns bästa. Men det är skillnad på samförstånd och tvång. Jag ser inte hur det kan vara dåligt med att vara islamist. Varför ska det vara något dåligt? De mest framgångsrika människorna någonsin har varit islamister just för att de lärt sig hur deras omgivning ser ut, och för att de arbetat för att förbättra den. Jag anser att de allra flesta Iran-kritiker går Israels ärenden just för att de undviker andra brännpunkter. Det är just därför pro-sionister är svaga i debatter. Men som islamist har jag aldrig fallit i en debatt. Och det är så för att jag alltid förutser politiska motståndares nästa steg, och argument. Det enda som har diskuterats i svensk media om utrikespolitik det senaste året är Iran, och det senaste valet i landet. Eftersom svensk media har fullständigt ignorerat Libanon och Honduras har de blivit försvagade enligt de som förstår världen. Svensk media hatar islamister. Och de hatar alla som vågar nämna staten Israel. Det är därför man ignorerade Libanon och Honduras, och det är just därför de skiter i att kritisera Saudi Arabien, då saudierna har finansierat al-Qaidas verksamhet från dag ett. Men det är inte så konstigt. Hela västvärlden stöttar Saudi Arabien, al-Qaida och Israel mot världens islamister och mot Iran. Jag minns fortfarande hur hela världen stöttade Israel när den slaktade 1200 libaneser sommaren 2006 och över 1400 palestinier under vintern 2008/09. Det hade varit andra bullar om det var det omvända. Det är sanningen. Det är den sanningen som svenska massmedier och deras läsare och tittare ignorerar.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?