Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ibrahim #25 Det var en hiskelig rappakalja du bistår Sourzeläsarna med - jag kunde inte hitta ett enda försök till bevis i din text som underbygger det du vill framstå som sant. Att som du i ena meningen säga att ett påstående är en myt och i nästa tillstå att påståendet är sant är ett minst sagt konstigt sätt att föra en diskussion på Citat//Att många gifts bort i ung ålder är en myt. Det är fortfarande vanligt, men inte lika vanligt som för 50 år sedan.//sc. Att det inte är lika vanligt som tidigare betyder inte att det är en myt. Och att du tycker att jag blivit indoktrinerad av massmedia har du ju all rätt att tycka och mej spelar det inte så stor roll vad du tycker för det betyder inte så mycket mer än att du visar att di inte har någon som helst kunskap om vad jag givit uttryck för i artiklar och debatt. Och i fråga om att kritisera saud arabien så gavs motsvarande kritik då en kvinna där dömts till stening - och vad gäller kritik framförd här på Sourze mot israel så är det inte många här som skräder orden då israels brott mot mänskligheten i form av etnisk rensning osv, kommer på tal. - Nej du Ibrahim du kanske skulle sätta dej in i vad folk tycker i stället för att lasta ur dej dina fördomar - det kan nämligen vara kontraproduktiv, särskilt som du kommit ut med att vara islamist och därmed har ansvar gentemot andra muslimer att framföra den islamska trosföreställningen på ett redigt och representativt sätt - om du nu är rättroende vill säga.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?