Valt inlägg:
Bizon. Du verkar inte förstå hur denna värld fungerar. Israel är den verkliga supermakten, då den slipper följa internationella lagar. Hade Israel behandlats som alla andra stater, hade den förmodligen kollapsat för länge sedan p.g.a. att dess sympatisörer gett upp.
Att många gifts bort i ung ålder är en myt. Det är fortfarande vanligt, men inte lika vanligt som för 50 år sedan. De flesta gifter sig efter det att de fyllt 18 år. Att äktenskapsbrott är vanligt beror på att människan lärt sig ständigt söka efter nya saker, såsom rikedom, kändisskap o.s.v. Jag känner många kvinnor som skiljt sig från sina män just för att de lever allt för vanliga liv. Många kvinnor och män får rus av bråk och konflikt, och ibland leder det till att båda parterna tappar kontrollen och därför tvingas skilja sig. Din syn på hur muslimska länder hanterar äktenskap förbryllar mig. Diskuterar man på forum och dylikt bör man åtminstone veta lite...
Du, jag tycker att du har blivit indoktrinerad av massmedierna angående Iran. Kritik mot den Islamiska republiken finns, men det är skillnad på kritik och statskuppförsök. Alla som har studerat huliganerna i samband med valet med noggrannhet har säkert upptäckt att USA, EU och Israel hade sina finger med i spelet. Det är ju samma länder som varje dag oroas över Irans allt växande inflytande i den muslimska världen. Iran är det landet som skrämmer vettet ur det sekulära väst, just för att Iran genom sitt stöd till motstånd mot Satansdyrkare varit framgångsrikt. Se bara på Hizbollah, som krossade den sionistiska regimens armé i kriget under sommaren 2006. All kritik mot Iran är därmed pro-sionistisk. Punkt slut. Jag har själv kritik mot Iran, men jag konspirerar ju inte mot den Islamiska republiken...
Jag anser att alla som kritiserar den Islamiska republiken och landets mullor utan att ha någon som helst bevis går Israels ärenden. Det är dags att komma med bevis. Annars är mitt tips att ni finner en annan hobby. Varför är det ingen här i Sverige som kritiserar Saudi Arabien i stället? Eller Egypten? Eller Jordanien? Varför bara Iran? Varför Iran, Iran, Iran, Iran och Iran? Iran har räddat flera nationer från att bli kontrollerade av sionisterna. Det är därför ni kritiserar Iran. Så enkelt är det. Sedlighetspoliser finns t.o.m. i Sverige, men jag ser ingen kritisera de!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?