Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Uppmaningen är - trams! Det är redan ökänt i världen OM Sveriges invandringspolitik och d ä r f ö r har redan omfattande människosmuggling skett. Via framför allt Istanbul. Brott följer ju "marknaden". Det vet ju du - Ombudet! Sen Iran. Det var de persiska kvinnorna som på 70-talet röstade fram "Ayatollah Khomeini" och en religion i Iran, vilken de ansåg skydda dem ifrån ett västerländskt moraliskt förfall. Det där med "otrohet" - varför gå över ån för att hämta vatten? I Sverige klarar man ju INTE en vårdnadstvist, med otrohet i. Klinisk död eller inte? Spelar det någon roll a l l t i d? Ibland måste man, med andra ord, få dö med sin "sak". Även i kärlek. Svårt för en svensk att fatta, tror jag. Svenskar som är så RÄDDA för att dö! /// Sen tror jag inte att vi svenska kvinnor är speciellt lyckligare för att vi på papperet får "knulla runt". Både judendom och kristendom är mer konservativa än vad Islam är i vissa andra kvinnofrågor. Som kvinna diggar man förstås den Koranska rätten, som säger att jag får skilja mig om mannen inte uppfyller sina äktenskapliga plikter. Tycker den är fiffig. Sätter liksom "fart" på äktenskapet. Paret får ju kämpa lite. Eller? /// Lysistrate är och förblir en illusion - i det att däggdjursindivider vill fortplanta sig...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?