Valt inlägg:
#61 "Lyxhoror" - var finns dem? I en presumtiv köpares huvud, eller? Från början är prostitution inte en klassfråga, menar jag. I mina ögon en f a k t i s k sorglig patriarkaliskt system, vilket från början leder till att mödrar fortfarande i världen struntar i sin avkomma, men föder dem. Avvisar sen detta liv, oftast en flicka, och kan givetvis sälja livet "enkelt" för några få dollar. /// Mödrar överger sina avkommor fortfarande. Även i Sverige. Dock mer subtilt. ALLA däggdjur blir obotligt skadade. Så även människobarnet. Finns inget dagis som reparerar den typen av "brist". Är jag däremot ett barn från överklassen finns oftast ekonomiska resurser kring mig. Dock finns många kunder härifrån..../// Varför införs en sexköplag men inte försäljningsförbud? Gissar på att feministkvinnor, och deras män, i det övre samhällsskiktet tjänar p e r s o n l ig e n på att prostitution inte förbjuds. Dessa kvinnor anser t ex att prostituerade är ett "mindre" hot mot deras privatliv än vad en älskarinna är...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?