Valt inlägg:
#30. Open minded: Håller med Dig om Aftonbladet att de har makt. Alla vill vi väl kunna fålite extrainkomst men jag tycker det är lite oansvarligt av Dig att bara anta att tjejen ifråga såg en kassako. Vad är det som säger att inte Aftonbladet idkat utpressning om tjejen? AB kunde t.ex hota med att publicera något känsligtom henne om hon inte berättade....För det är ju faktiskt så att AB och andra tidningar har ett antal journalister som bevakar bl.a. politiker och då såg sin chans att skriva om sådant de anser ligger i allmänintresset. Det är inget jag vet men lika sant som att påstå att det endast beror på att tjejen ville få in lite extra pengar. Däremot vet jag att det är på sådant sätt många av våra journalister arbetar d.v.s. med utpressning och andra ljusskygga verksamheter. För vem skulle egentligen våga anklaga en tidning utan att riskera att få hela sitt liv förstört?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?