Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Till alla Er som säger att prostitution inte är ett yrke så tycker jag att vi i första hand skall fråga de personer som utövar detta och anser det som sitt yrke. Är vi inte lite nedlåtande mot dessa personer? Vi sitter och är så jäkla snara på att döma ut något som vi redan bestämt oss för att ska vara på ett särskilt sätt. Sedan undrar jag om alla Ni som uttalar Er så självsäkert om detta tabubelagda ämne...Om det inte är ett yrke, är det då en fritidssysselsättning för vårt eget höga nöjes skull. Erfarenhet verkar många av Er ha eftersom Ni uttalar Er såsom Ni gör. Sex är något som man alltid ägnat sig åt av olika orsaker. Kemin är enligt mig det som mestadels avgör. Några tar kontanter, andra smycken och resor, åter igen andra ägnar sig åt sex för att få en trygghet. ALLA SÄLJER SIG FÖR NÅGOT. Du med och jag med för vi måste ju få hop till hyra, el, och förhoppningsvis ha råd att gå till tandläkaren och/eller betala vår medicin. Är inte Staten lika mycket hallick? Eller försäkringskassan för att inte tala om dem. Det är fler personer som tagit sitt liv p.g.a. Försäkringskassans vidriga och förnedrande människosyn än vad någon som sålt sex frivilligt gjort. Synen på sex hos vuxna måste ändras.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?