Valt inlägg:
Billy, jag är en av dem som begriper detta redan innan du skrev det:
Kom igen Aftonbladet, varför kan vi inte få se deras namn och bild med texten de har Littorins blod på sina händer på er nästa löpsedel? Jo, därför att Jan Helin med flera tillhör ett annat pack som är farligare än politikerna, och det börjar svenska folket begripa.
"
Tyvärr anser jag att du har fel om det där du inledningsvis skrev, ang. världens äldsta yrke, m.m. Prostitution är inget yrke DET är skrattretande att påstå, om något och det finns f.ö. MÄN, som säljer sex också och kvinnor som köper. Hur tolkar du DET, historiskt sett?
Oavsett orsaker till prostitution, så måste man ALLTID sträva efter ett bättre samhälle och i det ligger bl.a. att utrota "fenomen" som t.ex. prostitution, eftersom det tyder på ojämlikhet.
Bur-q-ua43 för Sällskapet Bur-q-ua, BB - bröd och bur-q-ua åt folket
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?