Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#185186. Ombudet: För mig är det väldigt viktigt att acceptera andra hur de än är av den enkla anledningen att jag tror att ingen egentligen är illvillig. En person eller flera som det verkar vara här på Sourze som faktiskt inte förstår hur han uppfattas kan inte rå för det. Det är ett handikapp helt enkelt. Det skulle vara som att säga åt en rullstolsbunden att han inte ska hålla på och larva sig. Han kan inte, hur han än försöker, gå utan sitt hjälpmedel. Eller ska vi slå ett barn som inte förstår? Kan man inte tillgodogöra sig något så kan man helt enkelt inte. Må så vara att de är bittra, det kan jag inte uttala mig om. Jag tror helt enkelt att de menar väl men inte kan uttrycka sig på annorlunda sätt. Och ja, där måste jag ju ge Dig rätt i Din kommentar i #168 att det nog har med deras uppväxt att göra. Inget man borde kommentera eftersom de inte kan hjälpa vad deras föräldrar gjorde. Bra förslag att göra en liten bok med ”roliga” kommentarer. Finns säkert massor. Ett bra namn skulle kunna vara ”GENIER SOM TÄNKER” eller ”KONSTEN ATT UTTALA SIG KORREKT” eller ”SÅ SKA DET INTE HETA” eller ”…... Som jag nästan jämt säger så finns det möjligheter i precis allt bara vi vill se dessa. Här är en supermöjlighet att vända något mindre positivt till enorm kreativitet. Ibland ser vi inte träden för skogen eller något sånt där. Idén är ju helt faktiskt bra och kommer att sälja! Tokiga kommentarer finns det ju redan så det räcker till fler än en bok.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?