Valt inlägg:
Jag fick just en riktigt bra möjlighet att faktiskt få ut något vettigt och konstruktivt av Klux och hans kamraters ansträngningar att bli betraktade som odrägliga femåringar.//Jag ska skriva en bok i vilken jag ska samla ihop kommentarer av ovanstående sort och sedan ge ut under ett lämpligt namn som jag har ett par ideer till själv men som jag nu tänkte ge Sourze läsare möjlighet att komma med förslag på.// Alltså, vilket namn föreslås på en citatsamling som innehåller argument och kommentarer från den samlade intellektuella elit som bl.a upprepat kommentaren öööööööööh inte mindre än sex gånger i rad? Jag ska t.o.m hitta på ett pris för bästa förslag som jag återkommer med lite senare.// Så kom gärna med förslag även om jag antar att inte särskilt många orkar följa den här debatten längre. Finns anledning att kanske återkomma i ett nytt inlägg med tanken och pristävlingen. Vi får se helt enkelt.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?