Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke S - ja man kan tycka att jag upprepar mig, men man kan tycka att CMologgad och Banestyret också upprepar sig med sina frågeställningar till mig och visst, jag kan kommentera alla deras frågor med "se tidigare svar" för jag har redan besvarat dem tidigare och visst kan man anse att det är det jag borde göra. Så då gör jag det hädanefter - "Vänligen se mina tidigare svar i tråden" och eftersom jag inte tror att Banestyret/CMOloggad har något nytt att komma med, eftersom de inte har haft det senaste tiden, så skriver jag ett "Låt stå" i tillägg till att se mina tidigare svar. Och med detta lämnar jag den här "diskussionen" eftersom jag redan har fört fram det jag hade att säga och vi har redan konstaterat att det förekommer olika åsikter om frågan här. Jag står fast vid min ståndpunkt och inget nytt har presenterats som har fått mig att ändra den ståndpunkten. Avslutningsvis tackar jag inblandade parter för en intressant diskussion, och för framtida diskussioner hoppas jag på mer saklighet och mindre diskussioner om min person och attacker på min person. Tack! Jag önskar er alla en kärleksfull dag.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?