Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Anonymitet godkänns inte i Sverige i alla lägen. Anmäl dina barns fritidshem, och de skickar anmälan med ditt namn direkt till f-hemmet. Där ditt barn går! Varför det är så? Säg det, i alla fall var det så för 10 år sedan. F.ö. anser jag, gå till personangrepp under anonymitet är förstås värre än att göra det under namn! Jag delar inte CMO:s och Banestyrelsens alla värderingar. Men den här debatten börjar bli tjatig, sedan länge! Du upprepar dig Mabo, i ett! F.ö. skriver de båda artiklar, vilket de gjort innan, går deras namn ut. Gjorde innan. En annan sak, alla kända människor har släppt sin anonymitet. Annars skulle inga samhällen fungera. Här ser jag en viss låsning i de bådas argument CMO och BS. Diktaturer är en annan sak, men kineserna kollar väl inte sourze, och ingen kritik har jag sett heller från Banestyrelesen mot Kina här? Så det blir något långsökt...Men det kanske kommer?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?