Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Banestyret: "Jag ser att du g�tt ut med CMO:s f�rnamn i dina senaste i �vrigt helt ol�sliga inl�gg". Nej, jag har inte gått ut med hans eller hennes förnamn eftersom jag inte har någon aning om vad han eller hon heter. Jag tog det från Carl Mikael Bellman som även brukar uttryckas som CM Bellman. Så fort jag ser förkortningen CM så tänker jag på Carl Mikael Bellman. Hur skulle jag kunna veta CM Ologgads förnamn och hur skulle jag ens veta att CM är initialer för hans eller hennes förnamn? Denna person vill ju inte berätta sin identitet, än mindre om det är en han eller hon. Nu har du skrivit att detta är personens förnamn och då är det ju du som har gått ut med det isåfall, eftersom jag inte har vetat det. Jag känner inte den här personen, jag har ingen aning om vem han eller hon är, men det gör uppenbarligen du. Ni kanske är samma person? Jag kan läsa mina inlägg så då anser jag dem inte vara "oläsliga".

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?