Valt inlägg:
Carl Mikael Ologgad i #41 â€Herr Mabo vad �r du s� r�dd f�r?†Jag är inte rädd, det är väl snarare du som är rädd för du gömmer dig bakom pseudonym - sÃ¥ jag bollar tillbaka din frÃ¥ga: Vad är du sÃ¥ rädd för Herr Ologgad? I #58 â€Han v�gar tydligen inte sl�ppa sargen och verkligen engagera sig i en dialog.†där du talar om mig. Jag anser att jag har släppt sargen och verkligen engagerat mig i dialogen med dig, sÃ¥ jag förstÃ¥r inte alls ditt pÃ¥stÃ¥ende. I #62: â€Dina mycket höga tankar om dig själv är noterade.†Detta är ju ett väldigt intressant pÃ¥stÃ¥ende eftersom jag ingenstans i nÃ¥got inlägg har uttryckt nÃ¥gra tankar om mig själv, varken lÃ¥ga eller höga eller nÃ¥gra överhuvudtaget! SÃ¥ du utgÃ¥r alltsÃ¥ frÃ¥n dina egna fantasier. â€Man riktigt hör skälvningen av rörelse i rösten nâr du erinrar dig alla dina fina kvaliteter.†Återigen ett märkligt pÃ¥stÃ¥ende. Jag har inte erinrat mig nÃ¥gra av mina kvaliteter i den här trÃ¥den. Det har inte hänt. SÃ¥ det du skriver är en ren lögn, det blir dessutom en dubbel-lögn när du skruvar till det med â€Man riktigt hör skälvningen av rörelse i rösten†- för även om jag hade erinrat mina kvaliteter i den här trÃ¥den, sÃ¥ hade du inte kunnat höra det. Det hade inte funnits nÃ¥gon röst och därmed inte heller nÃ¥gon rörelse i den. AlltsÃ¥ en dubbel-lögn frÃ¥n din sida.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?