Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Carl Mikael Ologgad i #41 ”Herr Mabo vad �r du s� r�dd f�r?” Jag är inte rädd, det är väl snarare du som är rädd för du gömmer dig bakom pseudonym - så jag bollar tillbaka din fråga: Vad är du så rädd för Herr Ologgad? I #58 ”Han v�gar tydligen inte sl�ppa sargen och verkligen engagera sig i en dialog.” där du talar om mig. Jag anser att jag har släppt sargen och verkligen engagerat mig i dialogen med dig, så jag förstår inte alls ditt påstående. I #62: ”Dina mycket höga tankar om dig själv är noterade.” Detta är ju ett väldigt intressant påstående eftersom jag ingenstans i något inlägg har uttryckt några tankar om mig själv, varken låga eller höga eller några överhuvudtaget! Så du utgår alltså från dina egna fantasier. ”Man riktigt hör skälvningen av rörelse i rösten nâr du erinrar dig alla dina fina kvaliteter.” Återigen ett märkligt påstående. Jag har inte erinrat mig några av mina kvaliteter i den här tråden. Det har inte hänt. Så det du skriver är en ren lögn, det blir dessutom en dubbel-lögn när du skruvar till det med ”Man riktigt hör skälvningen av rörelse i rösten” - för även om jag hade erinrat mina kvaliteter i den här tråden, så hade du inte kunnat höra det. Det hade inte funnits någon röst och därmed inte heller någon rörelse i den. Alltså en dubbel-lögn från din sida.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?