Valt inlägg:
Carl Mikael Ologgad i #91 â€Sen var det du som drog in mig i den h�r debatten inte tv�rtom. †Det stämmer inte. Du började diskutera mig i inlägg #50 där du skrev â€Herr Mabo vad �r du s� r�dd f�r? Sl�pp rinken och kom in matchen ist�llet f�r att g�mma dig bakom ordmassor pseudointellektuiellt trams.†och sedan var dina attacker igÃ¥ng. Det jag gjorde, det var att jag kommenterade den CMO som Michael G hade fÃ¥tt hatinlägg ifrÃ¥n. Du har ju själv skrivit att du inte var den personen, att nÃ¥gon hade använt ditt alias, och nu säger du att jag drog in dig i diskussionen när jag kommenterade den personen. Det borde ju rent logiskt innebära att du i själva verket ÄR den personen, du har i praktiken erkänt det själv genom att hävda att det var jag som drog in dig i den här debatten och du mÃ¥ste du ju vara den CMO som skrev hat till Mikael G eftersom det var den jag pratade om.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?