Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Klux: "Mabo, vad �r du ute efter?" Jag är ute efter att man "Vill du tr�ffa cmologgad och sl� honom p� k�ften f�r att du har retat upp dig p� honom?" Nej, jag slår inte folk på käften och jag har inte retat upp mig på honom. Jag har inbjudit honom till en fika face to face för att se om han vågar stå för sina attacker mot min person face to face eller om det bara är trams som han roar sig med för att han kör under pseudonym. Om man inte kan säga face to face det man säger under pseudonym så är man, enligt min mening, inte trovärdig i sina åsikter. "Eller �r det helt enkelt som s� att bara f�r att du visar bild p� ditt tryne s� skall alla andra g�ra det?" Det jag vill ha är en seriös och saklig diskussion där man upphör med att diskutera personer, att man upphör med personliga attacker, där man kan hålla sig till sakfrågor. Jag är ointresserad av oseriösa diskussioner där pseudonymer och avatarer slänger virtuella bomber i huvudet på andra pseudonymer och avatarer. Jag hoppas att detta besvarar din frågeställning och om du inte anser så vänligen meddela mig så ska jag försöka förtydliga mig ännu mer.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?