Valt inlägg:
Carl Mikael Ologgad i #108 â€Du forts�tter att upprepa ditt p�st�ende att man inte kan ta repliker fr�n personer vars riktiga namn man inte f�tt veta p� allvar.†Nej, det har jag inte skrivit och det jag inte har skrivit kan jag därför omöjligt upprepa. Vad jag har skrivit, det är att personer som inte kan säga det de tycker face to face. är inte att ta pÃ¥ allvar därför att de egentligen inte menar vad de säger. Och om de inte menar vad de säger, varför dÃ¥ lyssna pÃ¥ det? Om man inte kan stÃ¥ upp för det man skriver genom att kunna säga det â€face to face†sÃ¥ är det meningslöst. â€Detta �r ju nonsens och du f�rklarar inte heller varf�r det skulle vara s�†Ditt pÃ¥stÃ¥ende är nonsens eftersom jag redan förklarat flera gÃ¥nger varför det är sÃ¥ och nu har jag förklarat det igen. â€Som Banestyret observerat upprepar och omformulerar du bara samma grundp�st�ende och tror att detta utg�r argumentation.†Nej, det stämmer inte eftersom jag har skrivit mÃ¥nga olika saker. â€I diskussionen om oljel�ckan tog t.ex. jag upp de postiva effekterna som oljan lett till n�r den ersatt andar mycket smutsigare energimedel dessa argument ignorerade du totalt.†Du ljuger sÃ¥ att du tror dig själv. Det jag gjorde var att jag inte höll med dig om dina skriverier, men att inte hÃ¥lla med dig kallar du för att ignorera dig.†I �vrigt �gnar du dig i #98 �t barnsliga personangrepp och tror tydligen att de �r OK att g�ra det eftersom du skriver under eget namn.†Det jag gör i inlägg â€98 det är att jag kallar dig för feg som gömmer dig bakom en pseudonym och slänger personangrepp och attacker pÃ¥ mig och det började du redan med i diskussionen om â€oljeläckan†och jag kallar detta beetende hos dig för oseriöst. Du kallar dessa tvÃ¥ saker för â€barnsliga personangreppâ€, men jämfört med dina angrepp pÃ¥ min person tidigare i den här trÃ¥den och i trÃ¥den om oljeläckan sÃ¥ är det ju du som skriver â€barnsliga personangreppâ€. Det var du som började attackera min person, det jag gör är att jag försvarar mig frÃ¥n dina attacker. Och jag anser fortfarande att om du inte kan säga face to face det du skriver sÃ¥ menar du egentligen inte det du skriver och därmed är du inte trovärdig.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?