Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#98 Ok nu har jag kämpat mig igenom ordmassorna. Du fortsätter att upprepa ditt påstående att man inte kan ta repliker från personer vars riktiga namn man inte fått veta på allvar. Detta är ju nonsens och du förklarar inte heller varför det skulle vara så. Som Banestyret observerat upprepar och omformulerar du bara samma grundpåstående och tror att detta utgör argumentation. I diskussionen om oljeläckan tog t.ex. jag upp de postiva effekterna som oljan lett till när den ersatt andar mycket smutsigare energimedel dessa argument ignorerade du totalt. I övrigt ägnar du dig i #98 åt barnsliga personangrepp och tror tydligen att de är OK att göra det eftersom du skriver under eget namn. Du inser kanske inte att det försvagar din argumentation när du så tydligt liksom f.ö Sederholm tidigare visar att det går utmärkt att föra fram personangrepp även under eget namn.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?