Rapportera inlägg

Valt inlägg:

104 OK då tar vi det igen: Mats Ceder, inlägg 25. Om vissa av oss här. "Grabbar, med en liberal USA-vänlig, med en kvinnofientlig inställning, med en taskig uppväxt och en dålig självkänsla. Det kommer alltid att finnas såna, men så länge de...bla bla bla". Således delar man inte Ceders uppfattning, eller t.ex. kritiserar extremfeminismen, så har man "dåligt självförtroende", eller har t.o.m "haft en taskig uppväxt". Ett verkligt billigt lågvattenmärke som kanske säger mer om Ceders egna uppväxtmiljö? F.ö. har jag visat min USA-kritk här flera gånger. Jag har också haft ett seriöst och givande utbyte med Mabo om oljan bl.a., men tycker han kan varva ner lite nu. Vi bör ha en debatt där alla med någorlunda anständighet skall få plats. Men den som fegt håller käften och t.o.m försvarar extremfeministisk våldsromatik är naturligtvis en medlöpare som inte gynnar kvinnors sak heller! Och definitivt inte förhållandet mellan könen. Så svara i stället vad du själv anser om min kritik mot ditt "har haft en taskig uppväxt"! Annnars var vänlig sluta kasta skit på mig över mitt huvud! Capito?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?