Valt inlägg:
Hej Mabo. Du skriver bra, är saklig, är uppriktig och har självklart rätt i allt vad du skriver om anonyma skribenter. Du fastnar dock i den traselsudd av skribenter som jag redan i inlägg 25 sidan3 berättade om och som jag beskrev som "sourze-maffian". CMO, Banestyrelsen, Jocke S är några av dem och de har redan presenterat sig i denna tråd och du liksom tålmodiga läsare har redan förstått att något inte riktigt står rätt med dessa. Jag skrev: "Anledningen är just onyanserade hatkommentarer, bristande sakinlägg, alias-inlägg som sänker kvalitén på inläggen genom sin feghet och oavsett vad inläggen i sak säger." Detta är just nu och exakt vad som sker. De här människorna mår inte bra, de fungerar inte riktigt som de flesta andra här och deras uppsåt är som sagt inte att verka upplysande i en normal diskussion. De bär på för mycket aggressioner och söker egentligen bara konfrontationer. De behöver hjälp och en stadig hand att hålla i. De bara utnyttjar din ärlighet och de binder upp dig. Mats http://www.klarsikt.humancreations.se
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?