Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Cmologgad, eftersom du inte vågar säga det du skriver till mig face to face så visar det bara vilka tomma tunnor som du kör med. Om man inte kan säga "face to face" samma saker som man skriver, så finns det ingen mening att bry sig om det som skrivs för då är det inte på allvar. Och, som jag har skrivit, så har jag inte diskuterat din person eller vad du gör eller tänker om dig själv etc. - som du har gjort gentemot mig. Det visar att jag tar mer ansvar för mitt skrivande, så jag har redan svarat dig. Att du däremot inte läser mina svar det är jag ju medveten om sedan länge. Jag har inte sagt att du är elak och lumpen, återigen är det fria fantasier som du gör. Jag gör inte sådant. Däremot kallar jag dig feg för att du använder pseudonym och jag kallar det för oseriöst att komma med dina personangrepp gentemot mig och dina ständiga försök att diskutera min person som du gjorde i diskussionen om oljeläckan för du kunde inte hålla dig till sakfrågor. Genom ditt oseriösa beteende så visar du att du inte tar ansvar för ditt skrivande. Du anklagar mig och jag försvarar mig, så har vi hållit på länge nu. Och du attackerar och anklagar mig under pseudonym. Jag har inte gjort det gentemot mig så vi har en tydlig skillnad. Så länge som du inte vågar använda ditt riktiga namn är det meningslöst diskutera med dig för du bara kommer med attacker och angrepp. Jag vågar ta en fika med dig face to face för en diskussion, men du har inte tillräcklig stake för att säga dina personangrepp face to face - för du står inte upp för det du skriver. Jag tycker du fortfarande ska fundera på denna tanke - att om man inte kan säga face to face det man skriver, så är frågan om man ens ska skriva det. För då blir det ju inte sant, då blir det tomma tunnor som uttrycks från en pseudonym. Men jag tackar för din medverkan för du har gjort det väldigt tydligt varför pseudonymer är förkastligt i seriösa diskussioner. Du visar också upp det som jag framfört - att den som kör under pseudonym inte vågar säga sina saker face to face och då blir ju också dessa "åsikter" en illusion, pseudo-åsikter uttryckta i en pseudo-verklighet och det finns noll mening med att ens bry sig om det. Jag önskar dig en vacker dag.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?