Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#76. "Eftersom jag besvarar argumenten så är det inte monolog" Det har inte varit mycket till dialog i alla fall. I en dialog bemöter man inte sin motparts argument genom att upprepa sitt eget argument. Du har upprepat och omformulerat samma "stå för det man säger"-argument många gånger om, men jag har inte sett dig faktiskt bemöta de motargument som förts fram. De som avvisat ditt argument har faktiskt förklarat varför de avvisat det. I mitt fall har jag avvisat det främst eftersom jag tycker det bara är en liten del av hela frågeställningen kring anonymitet, och motiverat varför jag tycker det genom att peka på andra aspekter som jag tycker väger tyngre, även om jag kan hålla med dig om att det du tar upp kan vara ett problem i vissa fall jag angav specifikt forum med bristande moderering. Jag tycker också det finns positiva sidor av anonymitet, och jag har givit exempel.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?