Valt inlägg:
Suck, det var ju synd att du inte menade allvar med att du inte ville diskutera mer med mig. Men så är det alltid. Jag har redan tidigare förklarat att jag väljer att vara anonym och varför. Att du fortsätter tjata om frågan i vartannat inlägg innebär inte att jag undviker frågan. Att diskutera vad jag "vågar" eller inte är meningslöst, jag kan säga vad jag vill i den frågan och du kan tro vad du vill oavsett vad jag säger. Jag har valt att vara anonym, get over it. Du skrev ordagrant så här poetiskt om dig själv: "Jag visar mig naken inför de som läser här, jag vågar det. Jag är öppen och ärlig med vad jag tycker och tänker, och jag kan dessutom vara det utan att hemfalla mig till Cmologgads personangrepp som han eller hon strör omkring sig." Jag tycker det vara ganska talande om din höga uppfattning om din egen person. Men skriver man så mycket som du är det väl svårt att hålla reda på allt. Sen är det ju lite kul att gå till persongrepp i samma mening som man förklarar att man inte sysslar med sådana fasoner. Chutzpah kallas det visst.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?