Valt inlägg:
Cmologgad, jag har inte påstått att mina inlägg är mer läsvärda än andras och jag har heller inte påstått att mina inlägg är läsvärda överhuvudtaget och jag har heller inte påstått att de inte är det. men det jag säger, det är att dina ständiga påhopp på min person, dina personangrepp, din oseriösa inställning som visar sig i att du hellre diskuterar min person än sakfrågor - det är beteenden som du har därför att du går under pseudonym. Det är talande att du vägrar svara på min fråga om du vågar ha ditt beteende face to face, jag har frågat dig flera gånger och du undviker frågeställningen så det är uppenbart att du inte skulle våga bete dig så "på riktigt" som du gör under pseudonym - och därför visar det också att du inte tar ansvar för det du skriver, du visar att du inte står för det eftersom du inte vågar använda ditt riktiga namn. Du har själv skrivit i denna tråd att du skulle begränsa dig och inte "ta ut svängarna" som du uttrycker det. Uppenbarligen är dina svängar personangrepp, påhopp och fria fantasier om vad jag tycker och tänker om mig själv som du inte har en aning om eftersom jag ingenstans har skrivit om vad jag tycker och tänker om mig själv, och eftersom vi inte har träffats och inte känner varandra så blir dina påståenden fria fantasier och ändå fortsätter du med dem - och det är oseriöst. Jag har ingenstans skrivit vad du tycker och tänker om dig själv, jag har ingenstans fällt påståenden om din moral, jag har ingenstans påstått något om vad du tjänar pengar på eller inte och så vidare. Det enda jag gör är att jag försvarar mig för dina personangrepp, dina attacker och jag kallar dig för oseriös för att du hellre diskuterar min person och fantiserar fritt om vad jag tänker och tycker om mig själv hellre än att diskutera sakfrågor. Jag beter mig inte så mot dig, men du beter dig så mot mig. Och det är du som kör under pseudonym. Så jag, jag tar ett större ansvar för det jag skriver än du gör för det som du skriver.
Och frågan kvarstår, vågar du stå upp för det du skriver genom att använda ditt riktiga namn?
Tydligen inte. Och därför kan du inte tas på allvar. Du kan inte ens be om ursäkt för dina ständiga personangrepp och dina fria fantasier om min person som du nu har fyllt i med flera inlägg.
Du bevisar ypperligt att pseudonym används för att skriva osakligheter och trams. Du förde in mig i den här diskussionen genom att påstå saker om mig, och du fortsätter påstå massa lögner och osanningar om min person - och jag försvarar mig. Och jag tycker det är fegt att inte våga stå för det man skriver genom att slänga ur sig sina angrepp, attacker och otrevligheter under pseudonym. Ja, jag tycker det är lågt och till skillnad från dig står jag för det jag skriver. Och jag kan säga det till dig face to face!
Och när det gäller att vara "debattpolis" så försöker ju du vara det hela tiden mot mig när du påstår att jag har "monolog" för att jag inte tycker som du, du påstår att jag kör med "irrelevanta haranger" när jag säger emot dig, du klagar på längden på mina inlägg och så vidare. Du kallar mig för "debattpolis" när du ständigt klagar på mitt sätt att skriva på bara för att jag inte tycker som du. Jag ska tala om en sak åter igen - jag tycker inte som du och det tänker jag fortsätta med i de frågor där jag gör det. Och om du tycker detta är "monolog" bara för att jag inte bugar och bockar och håller med dig, ja då säger jag att det är trams och det står jag för!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?