Valt inlägg:
Cmologgad, jag tycker faktiskt att det är på tiden att du ber om ursäkt för dina personangrepp, dina påhopp, dina anklagelser och för att du förstörde tråden om min artikel genom dina ständiga försök att diskutera mig istället för det som jag verkligen skrev i min artikel. Du är typexempel på hur det blir när man använder pseudonym istället för att våga stå för sina åsikter och du kan säkert inte ens be om ursäkt för ditt beteende heller för du är ju en pseudonym och därmed uppenbarligen med rätt att skriva vad sjutton som helst, en rätt du också har försvarat. Men jag ska berätta en sak för dig - och här vänder jag mig till alla som gömmer sig bakom pseudonym för att skriva trams, påhopp och anklagelser - det finns något som heter människor. Jag tror inte på krig. Det finns för mycket av det i världen Att gömma sig bakom en pseudonym är en dålig ursäkt för att bete sig illa mot andra människor. Michael G tog upp flera exempel på hur han har behandlats. Ärligt talat så tror jag inte "cmo" på dig att du inte är den "cmo" som han pratar om. Du har ju visat flera gånger i detta forum, i olika trådar och mot flera personer, att personangrepp och persondiskussioner inte är främmande för dig. Dessutom så var det du som tog in vår diskussion om min artikel i den här tråden och jag besvarade dig i den här tråden. Du skrev inte det i tråden om min artikel, du tog upp det här och jag gick i svaromål. Tänk på det. Du drog in min artikel i den här tråden, jag besvarade dig här. Du gjorde det.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?