Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag ska förklara för dig Cmologgad varför Penn&Teller inte hade med min artikel att göra, jag har redan gjort det men du har ju helt missat det. Min artikel handlar om oljeläckan och att skälet bakom oljeläckan var girighet. Den handlade inte om girighet per se, om girighet i sig självt fristående, utan det handlade om girighet som drivkraft bakom miljöförstöring. Enbart den kopplingen. Jag diskuterade inte girighet i artikeln, jag diskuterade i betydelsen miljöförstöring. Penn&Teller har inte den kopplingen i deras program du länkade till och därför hade din länk inget med min artikel att göra som var fokuserad på miljöproblem och olja! I min artikel så nämnde jag bara ordet "girighet" en enda gång dessutom. Det är tydligen tillräckligt för dig för att länka en video där det ordet används i ett helt annat sammanhang. Du kunde uppenbarligen tagit vilket ord som helst som jag använde i min artikel och gjort en länk till en video där det ordet användes och sagt att det var relevant till min artikel. Nu har jag faktiskt högre krav på relevans än så, därför blir det så patetiskt när du anklagar mig för att vara irrelevant - för om det är någon som verkligen är det, så är det du! Och den stora skillnaden mellan oss är fortfarande den att jag vågar säga det till dig direkt så här istället för att gömma mig bakom en pseudonym. Jag vågar ha en diskussion, du gömmer dig bakom sargen istället för att vara med i matchen som dig själv! Och det är sådana människor som förstör diskussioner i dessa forum med sina personangrepp, påhopp och sanslösa historier och osakligheter, helt fokuserade på personer. Men ni kan hålla på så för ni behöver inte ta något ansvar för ni skriver under pseudonym och då får man ju bete sig precis hur som helst! Jag tycker inte det är positivt nej och det står jag för!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?