Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Intressant Cmologgad att dina sanslösa påståenden om mig som du fyller denna tråd med, det är alltså "relevant" och när jag går i svaromål så är det "irrelevanta haranger". Jag har alltså ingen rätt att besvara dina angrepp på min person och din falska historiebeskrivning av vår "diskussion" för det är ju "irrelevant". Så fort man inte håller med dig så är det "monolog" och "irrelevant". Kom ut ur sargen nu Cmologgad och sluta göm dig bakom din pseudonym så får vi se om du vågar ha en riktig diskussion under ditt riktiga namn istället för att klanka ner på min person gång på gång bara för att jag inte håller med dig. Och jag kan säga dig en sak - du har aldrig träffat mig så dina påståenden om min person är självfallet tagna helt ur luften. Du må tycka det är humor och skratta där bakom din pseudonym som du gömmer dig bakom. Hade vi krav på att man skulle skriva under sitt riktiga namn så är jag övertygad om att "personer" som du inte skulle florera på dessa forum, då skulle vi ha seriösare diskussioner där människor tilläts att ha olika åsikter istället för att bli anklagade för "monologer" och "irrelevanta haranger" bara för att man har den "dåliga" smaken att ha en avvikande åsikt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?