Valt inlägg:
Det är uppenbart att vi har olika definitioner av ord Cmologgad. Jag svarade på alla dina argument. Du kallar det för monolog. Om jag bara hade kört på utan att besvara din argumentation, då hade det varit en monolog enligt min definition, men eftersom jag besvarade dina argument så var det inte en monolog. Ditt skäl att kalla det för "monolog" det är att jag inte höll med dig, jag hade en annan åsikt än den du förde fram. Det du såg som positivt såg inte jag som positivt och du klarade inte av att acceptera detta. Ja jag förstår att du tycker det är "dåligt" av mig att inte hålla med dig, det är också "dåligt" av mig att föra fram en annan bild än den du för fram och det är lika "dåligt" av mig att tycka annorlunda än du så visst har jag en "dålig" debattstil eftersom jag inte håller med dig! Och du avvek hela tiden från ämnet i den diskussionen och diskuterade Penn&Teller och annat som inte hade ett dugg med min artikel att göra vilket i praktiken gjorde att dina "kommentarer till artikeln" inte blev några kommentarer till artikeln, utan fritt spånande om annat och då passar sådant bättre i en annan tråd. Dessutom påstod du ständigt och fortfarande påstår massa saker om min person och påstår att jag har höga tankar om mig själv, du yttrar dig om min moral, om vad jag tjänar pengar på eller inte, och massa annat som du inte har den blekaste aning om därför att du inte känner mig så du vet inte. Och du diskuterar personer därför att du vet att din argumentation inte håller för sakfrågor. Dessutom gömmer du dig bakom en pseudonym för att du inte vågar stå för det du skriver! Och så påstår du att jag inte kom med "relevanta argument". Ja du, Penn & Teller är ju ett jättebra argument som verkligen visar att BP hanterade oljeläckan på ett bra sätt, Verkligen. Det var så väldigt relevant att prata om Penn&Teller angående oljeläckan, väldigt väldigt relevant Cmologgad. Inte.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?